Contes pel dia del Llibre!

Aquest any em van regalar els llibres de Sant Jordi uns dies abans, quan passava el nostre docu al o Mentireiro en A Corunha. Va ser un gran regal poder passar el documental i que hi assistiren tantes persones maques i amb ganes de parlar sobre els rols de gènere als contes infantils. Va sortir un debat engrescador, on van intervindre professores de primària, secundària, mares, mares dobles, hackerinas, dones del món de l’espectàcle, cuentistes … i uns quants nois també molt entussiasmats. Com sempre, passar “Aquest conte no s’ha acabat” és un plaer, i em reafirma el pensament de que aquest és un tema important, que els contes ens afecten, que son necessàris i que cal reprendre’ls com a eina de transformació social.

I avantçant-se a Sant Jordi, l’Ana Pillado em va fer molt contenta! una perquè em va agradar coneixer-la i escoltar dels seus llavis un dels seus contes, i l’altra perquè em va fer tres regals magnífics! I son els tres contes que us vull recomanar per Sant Jordi:

3anaPillado

Estan en Galego i és genial! jo ja els he llegit a l’aula i a algunes alumnes els hi han agradat molt els contes i també que fèssim servir a l’aula la lingua galega. Moltes gràcies Ana 🙂

Bé ja tinc els llibres, ara em falta la rosa :S

Quant a lleonera

una fiera audiovisual en recerca sobre els contes
Aquesta entrada ha esta publicada en contes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Explica'ns el teu parer :)